Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Ozvuční nákupní tašky

 o Navštíveno 4433x o
o 26.04.2011, 11:07 | Milhauzz
Je to s podivem, ale každý jaro dělám muziku v autě. Nejspíš to bude tím, že sem poslední 3 roky vystřídal 3 auta. Každopádně k tomu přispěl i názor manželky. Ptala se mě, co jsem to za autohifíka, když se mi v poslechovce váli hromada krámů, měl jsem vždy ozvučený auto a teď jsem jakoby rezignoval. Mno aby ne, svoje auto už vlastně ani nemám. Bylo potřeba peněz, vozovej park šel do světa a maželce sem pořídil žabožroutí přibližovadlo za pár korun.

Takže po inventuře "krámů" jsem se rozhodl k této sestavě:
HU - Alpine 9853 (kdysi jsem koupil a neměnil bych)
signály - Basic silver line (tyké už letité šňůry)
repro káble - neotech soundstream (staré zásoby)
původně přední repro - Morel Hybrid + výšky MT23 z Elate série
zadní repro - Morel Tempo
Zesilovač - dlouho sem hledal něco malého, nenápadného, ale SQ (o tom později).

Takže zde máme oběť:

foto k příspěvku  od Milhauzz



o 26.04.2011, 11:08 | Milhauzz
Zde nějakej matroš:

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 26.04.2011, 11:08 | Milhauzz
Sundal sem krytku, abych se mrknul, jakej "háj-end" je ptřeba vyměnit. A hele, koax :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 26.04.2011, 11:08 | Milhauzz
Zajímavě namontovanej reproduktor, šrouby skrz repro a tapec až do plechu. Plus je v tom, že to celkem drží, mínus v tom, že se tady toho moc udělat nedá. Žena měla podmínku, že nesmí nic trčet, "nádory" v podobě MDF kroužků nebo lamina jsou nežádoucí.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 26.04.2011, 11:08 | Milhauzz
Takže sem sundal dveře, vytáhl je ven a zjistil, že Hybrydy tam nedám ani omylem. Teda dal bych je tam, ale musel bych trochu víc zasáhnout do konstrukce dveří. A to se mi zatraceně nechtělo.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 26.04.2011, 11:09 | Milhauzz
Po zjištění, že Hybridy v autě nebudou, svolal jsem pomocníky na duševní rozvahu ...

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 26.04.2011, 11:09 | Milhauzz
Po klidné rozvaze a uvědomění, že do dveří půjdou Tempa, snažil jsem se činnost přesměrovat jinam. Natáhnu napájecí kabeláž, řekl sem si. Hledal jsem tedy místo, kudy tudy z motorového prostoru dovnitř. Zlatej SuperB (tam jsem mohl stčit všude ruku až po loket), zlatá oktávka (tam jsem mohl stčit všude alespoň ruku), zatracenej Peugeot (nikde není místo ani na dva prsty). Nikdy mě nenapadlo, že jediný místo na protáhnutí napájení bude pod motorkem stěračů. Nuže, abych natáhl tenhle malej cancourek ...

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 26.04.2011, 11:09 | Milhauzz
... musel jsem sundat stěrače ...

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 26.04.2011, 11:09 | Milhauzz
... a motorek i s náhonem stěračů ...

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 26.04.2011, 11:10 | Milhauzz
Na to přišla žena, viděla že jsou dveře pryč, stěrače pryč ... chvíli koukala, popřála mi štěstí a půl dne sem ji pak neviděl :)


---

Kupodivu signálová kabeláž a "chobotnice" za rádiem šla celkem lehce. Tady se začínám omlouvat za kvalitu foto, protože sem měl z nedostatku prostoru tak otlačený prsty, že se mi prostě nějak extrémě fotit nechtělo.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 26.04.2011, 11:10 | Milhauzz
Asi největší problém byl s protáhnutím reprokabelu do dveří. Vzpoměl sem si na Vectru (A i B), kde byl podobnej konektor a zoufale vzpomínal na krásný prostupy jak u Oktávky tak Superbéčka. Prvně je tu konektor, přes kterej se prostě nijak rozumě nedalo dostat, druhak tu je nulový prostor v interiéru. Už to vypadalo na demontáž palubovky, ale na to sem měl až moc velkej kopr. Nakonec sem si říkal, auto je 10 let stará paštika, takže do dveří díra a těsnící guma taky promine.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 26.04.2011, 11:10 | Milhauzz
Dopadlo to asi takto, cenu za design nedostanu, ale funkci to plní.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 26.04.2011, 11:11 | Milhauzz
A teď trošku práce na hovado, distanční podložka a trošku tavné pistole. Ne, fakt sem to neřešil, hlavně se neročilovat, nemagořit ... mno hlavně, že se to tam vlezlo a akustiocký zkrat zde nemá šanci ani v nejmenším.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 26.04.2011, 11:11 | Milhauzz
A taky aby krytka šla nasadit, u ala :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 26.04.2011, 11:11 | Milhauzz
A vejšky na palubku k A sloupkům. čisté, jednoduché, rychlé a funkční. S akustikou si stejně pohraje DSP v Aplině, tak jakýpak starosti.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 26.04.2011, 11:11 | Milhauzz
Autorádio šlo taky pěkně zapasovat, až sem se divil, kolik je najednouv v tak malým autě prostoru na kritických místech.

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 26.04.2011, 11:12 | Milhauzz
A teď k zesilovači. Důležitý bylo dodržet hlavní podmínku - nesmí to žrát prostor a musí to být adekvátní sestavě. Doby velkých zesíků jsou prostě pryč, McIntoshe, Zenony, Audisony ... ach jo, musel sem zatlačit slzu. Co teď, říkal sem si, buď starý Audison LRx nebo nějakej starej Denon? Ne, ne ... vyzkopušel sem celkem novou věc, Massive Audio NX4. link: [ Link ]

Takovej malej prcek s hezkým výkonem, pro Tempa akorát. Recenzi na něj pak někdy napíšu, ale první pocity jsou dobrý, hlavně dobrá kontrola na basech (pevný, tvrdý, příjemný) a to co tam chci slyšet a mám naposloucháno, tak to slyším. Nejlepší na něm je ale ta "velikost". Samo, teď jsem ho jen "pohodil" do kufru, než vymyslím nějaký permanetní umístění. Ale schválně mrkněte, není to mazel? Je to defakto taková druhá autolékárnička, jen oproti té z Tesco umí zesilovat :)

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 26.04.2011, 11:12 | Milhauzz

foto k příspěvku  od Milhauzz

o 26.04.2011, 11:12 | Milhauzz

Jen upřesním, že tenhle článek není dokumentace o instalaci, to by tu musely být jiný fotky, spíš to beru jako komixový oddech po ozvučení nákupní tašky z francie. Teď už jenom zbývá dát zadní repro do plata, trochu to uklidit a velice jednoduchá instalace za pár korun je hotová.
o 26.04.2011, 12:06 | Augi
Hezky napsaný :-)
o 26.04.2011, 16:11 | Newman
jako Augi
o 26.04.2011, 16:33 | Midnite
jako Newman
o 26.04.2011, 21:42 | rover (WoodTech)
Milhauzz :-))
jinak jako nademnou
o 26.04.2011, 21:55 | prohifi.cz
Taktak - Massive Audio drobecci jsou kouzelni :-)

Resil jsem Massive Audio s jednim clovekem z Evropy, co se autohifi venuje uz dlouho, a tohle je jeho reakce (pro anglictinare), myslim, ze to mluvi za vse:
"anyway, when we got first shippment of nano we tested NX4 and N3 only, we used the NX4 in our test panel witch includes a pair of high end hifi monitors and a realy good cd player, we also used a integrated amplifier from tag mclaren *about 1700euro* to compare with. we invited some home hifi freaks BUT we did not tell them there was a caraudio amp they were listening to..........after about 2 hours of listening they all said that the amp sounds greate, and woundered what brand it is?? When we showed them the NX4 they did not belive me, even though they folowed the cables from cd to amp to monitors, they still would not belive it. after some more listening *and removing all other products in the testpanel* all they guys bought one nx4 each :) it is a realy good amp no question about it, BUT it gets hot if you run it hard. So when used in a car you should see that you have okey ventilation to it.

we have so far 0% failure of nano amp's

In my opinion, the nano amp's is by far the best amp's you can get for the money. We have been working with groundzero, phoenix gold and autostudio before, but these amp's realy kick ass :)"
o 29.04.2011, 11:28 | hifimagor
a uz jsi ty hybrydy aspon v poslechovce testnul?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4209 sekund.